Sunday, August 2, 2009

latest news bout me babes





erm...
hehehe
lot of things had happen to me recently
trust me
most of them
is NOT VERY pleasant
welll as u guys no..
i used to be in uitm merbok kedah
but now i move to ipis
institut perguruan
hehehe tesl courses
hope i will do my best
i miss my fwen in UiTM so MUCH
erm...baru ni...
heart break..haha
giler kentangnyer heart break....
it is not as easy as it seen...
u need more time to adjustin urself..face the fact..
thnx to my sahabat...
nurul ayuni i lap u..
she send me this..
quotes

org yang pling mencintaimu adalah org yg tidak pernah
mnyatakan cintanya padamu kerana org itu takut kau akan berpaling
dan menjauhinya
dan
bila dia hilang dari pandanganmu...
kau akan mneyedari
dia adalah cinte yg x pernah kau sedari..
usah dratapi perpisahan dan kegagalan bercinta
kerana hakikatnya jodoh itu bkan di tgn manusia
ATAS KASIH SAYANG ALLAH..
KAU DAN DIA BERTEMU
DAN
ATAS LIMPAHANNYA KASIHNYA JUA
KAU DAN DIA DIPISAHKAN BERSAMA HIKMAH YG X TERGAMBAR D
FIKIRAN KITA
MUNGIN
ADA YG LBIH BAIK
SEDANG MENUNGGU
ATAUPUN
MUNGKIN ITULAH YG TERBAIK BUAT KITA
BERSERAHLAH KEPADANYA KERANA HANYA DIA SAJA
TAHU APE YG TERBAIK BUAT KITA
HAMBANYA YG KERDIL DI SISI PENCIPTA
RENUNG2 KAN...DAN SELAMAT BERAMAL

moga perpisahan ini membawa seribu erti pada diriku

( ^ ^ )


No comments:

Post a Comment